♥ starfish ♥


hallo ,
har inte bloggat så mkt idag men jag har inte hunnit !
jag vaknade vid 11 och fixade mig för jag och mamma skulle till asex , och sen var vi där och sen åkte vi till papi för att hämta pengar (och tuggummi) för jag & hon skulle fika på claras , och när vi va där så såg daniel , han var typ med i idol 2007 ?!
först trodde jag att det va mange schmindt (stavas?!) så vi var tvunga att söka på google , hahah :D

och sen åkte jag och pappi till ica och var där i 5 timmar kändes det som -.-
och när jag kom hem så gjorde jag & mami zumba , 3 ord:
FAN , VA JOBBIGT!
man skulle skaka rumpan och höfter och skaka kroppen och göra en massa konstiga rörelser haha :)

och nu har jag dushat (Y)

+ VILL SÄGA GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA , FELICIA , LUV U !!! ♥♥♥♥♥♥

        
                                                                                                                                              ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0