♥ smack my biatch up ♥


ne nu ska jag vara seriös *pokerface*

asså shiiit jag måste städa mitt rum & rensa min garderob , igen .
jag tror jag gör det imon så jag kanske inte bloggar så mkt då :) eller så bloggar jag asmkt och skiter i att städa mitt rum  . det låter ju faktiskt bättre :}
eller så slänger jag in kläderna i garderoberna för dom är ändå inte 'fint vikta på varsin hylla' haha :) och så kan jag lägga alla smycken i några lådor . det kan jag göra (Y) 

det blir säkert jättebra :)
ah , nu vet ni det :]

iaf , ska hämta påfyllning till colan , hahahaha , lame (y)


if you were on fire and I had a glass of water , I would drink it :)


                                                                                                                                                  ~seeya'

Kommentarer
Postat av: felle

är de du? :O

2011-01-15 @ 15:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0