♥ im just as sleepy as a princess , 'cause they can sleep for hundred years ♥







hallå där kött och inget blåbär :)
nydushad , ni behöver inte oroa er . jag har redan skrivit ner det i intresseklubbens-anteckningblock (vilket långt ord , wth?! )
och så har jag plattat mitt hår , ingen speciell orsak :/
men min lugg är väldig störig , den blockar mitt öga !!! och jag kan inte lägga den åt sidan -.-
AARARRAARRGAHRGRARHRGARGAR ojdå , råkade ta sönder bordet , ba skojar ,  jag är inte hulken tssss :]

+ jag orkar inte hämta mer cola och jag orkar inte be pappi , det är precis såna här stunder som man önskar man hade en butler som kom när man plingade en liten klocka så kommer dom + så har dom en silver-bricka och en servett , eller nu tänker jag på en servetris ..

aja , båda skulle ju kunna servera cola till mig , haha , va smart jag är! ;)

jag är verkligen lam .. HAHAH som om det va en nyhet :}


                                                                                                                                          ~seeya'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0