♥ I feel so alive for the very first time ♥


tjo , skolan va ... TOPPEN (Y) (Y)
jag spenderade alla min håltimmor i soffan (if you know what I mean *blink*blink* )
- ne inte riktigt .

iaf på livskunskapen så hade vi typ skrivit dikter för 6 veckor sen och HON HAR FORTFARADNE INTE BESTÄMT EN "VINNARE"!! -.-
jag fick ett sånt jävla damp! HAHAH :D

jag tror att jag har fått sexpack för jag har skrattat så mkt *drömmer mig boooort*
ojj , excuse moiiii , råkade få en liten flashback (a)

aja , lyssnar på gamla spellistor på s.p.o.t.i.f.y hahah :)
+ mr.awesome , adaaam och martiiin har typ spammat mig , för dom har inget liv! :]
jag har typ 135 sms från adam O.o
OERHÖRT TREVLIGT ;))
hahaha :D


gamma bild :)


     
                                                                                                                                                                   ~seeya'
 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, okej 'Soffan' ;)

2011-01-14 @ 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0