♥ I ate a mushroom and now I see mario fighting bowser ♥






hejhejhejhej :)
sista inlägget för ikväll , elr ? jo , ne , jo .. jo faktiskt :)
jag kan inte sova , jag kan inte tänka på att sova , har druckit för mkt cola och jag har inget batteri i mobilen så den vibrarerar i typ 2 minuter heeela tiden , asroligt att kolla på (Y) (Y) två tummar upp eller om har 3 armar så är det 3 tummar upp . inte för jag har sett ngn med 3 armar , elr jo , fast det va på en film :)
och så va det halloween så han hade oxå 3 huvuden , HAHAHHA :D

wooow , vilket adrenalinkick jag fick där .. jaja , ska ut och skjuta ett rådjur .. SIGH .. jag bor inte på landet och jag har inte ett gevär och jag gillar inte jaga , man får bara e massa myggbett .... jag sov ute på en öde ö när jag va på ett läger . ALDRIG IGEN , jag hade myggbet i heela mitt ansikte & över hela min hals och överraskat nog på magen O.o

och om ngt pshyco bestämmer sig att döda alla , så kan vi inte göra ngt , för vi va på en ö och vi padlade kanot där . åtminstone 12/20 skulle ha dött :/
och nära där så var det ett vattenfall & när vi skulle hem så var jag och en annan nära att åka ner där HAHAHA ni skulle ha sett hennes min ;D

men herrguuuuud va mkt jag skriver nu då ,, sluta ... SLUTA ... SLUTA SKRIVA PUNKTER    .  ← HAHA IN YOUR FACE !
ne men vad kul att jag mobbar mig själv (Y) (Y) (Y) 3 tummar upp :)

jag borde bi ståuppkomiker ... mm .... och där kommer punkterna igen ,, totallt onödigt fast det är lite kul att skriva dom :)
..............................................................................................................................................................
hahahah :D
det strecket är som mitt liv , nu kanske ni undrar vrf och det gör jag med O.o

GODNATT !


                                                                                                                                        ~seeya'

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha..

Lite mkt cola kanske ?!?! :P

2011-01-14 @ 17:48:27
Postat av: Anonym

Haha..

Lite mkt cola kanske ?!?! :P

2011-01-14 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0