♥ hold my hand , only let go if you gotta pee ♥


hej , så igår va jag i göteborg , HATAR DET STÄLLET (för tillfället) !! det va is ÖVERALLT , verkligen ÖVERALLT !!!
och stora pölar som jag såklart måste råka gå i -.-
och vi skulle se gothia innebandy cup -shiten ba för cassies pojkvän a.k.a fisgrisen spelade -.-
och vi kom typ en halvtimme försent och en minnut efter vi kom så utvisades fisgrisen bara för det va ngt med klubban (orkar inte förklara) så vi fick se hans lag istället -.-

och sen så skulle det va en match senare vid nio elr nått så vi tänkte ta ngt att äta , så vi gick runt halva göteborg (som var täckt av is) och sen hittade vi en resturang som vi har ätit på innan , och det va en kille som tog våra jackor och sen var vi tvunga att betala honom 20 kronor -.-
och när vi gick in så kom en kärring som visade oss ett bord , och vi beställde och så och jag kunde knappt äta .
HON STIRRADE HELA J*VLA TIDEN !

+ är vi skulle tillbaka till hallen så har dom bytt hall så vi var tvunga att åka till sävsjö (va det nu är för stad?)
och dom spelade och då märkte jag att dom från min klass spelade med deras lag .. superkul .

iaf , tror att det va allt :)

+ jag köpte en jättesnygg ring på gina och en nirvana t-shirt från hm ! :D
bilder sen ??


                                                                                                                                             ~seeya'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0