♥ don't scream if you can't whisper ♥


hallo , har inget att göra därför bloggar jag la la lalala :)
kollar på fotboll och jag som inte ens gillar sport :)
men jag orkar inte hämta tvshiten (A)

fyi jag och mammi tänkte köra lite zumba idag för vi har zumbaskivorna men vi orkar inte + hon har somnat på soffan , jag skulle vilja lägga grädde i hennes hand och kittla hennes näsa , ni vet säkert resten hahah :D (L)

men mitt löfte håller jag! jag har inte ätit ngt men det har väl bara gått 10 minuter ? hehe (L)
jag tror jag ska börja på en diet , att träna MKT och inte äta så speciellt mkt på helgerna :)
men bara om mammi vill följa med och träna :/

                                                                                                                     


                                                                                                                                    ~seeya'

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har sett dig tidigare och även dina händer "tummar" det är inte dom!!

2011-01-17 @ 16:47:11
Postat av: Sara

Jag menade på bilden där du håller i ett tomtebloss eller nåt!!!

2011-01-17 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0