♥ dagens; vill ha ♥



*dregel*
den är från gina
& kostar 249 kronor (a)

freaking awesome !! :}


har matteprov imon -.-
nu kanske ni ba : " WTF ?! ÄR HON INTE GLAD FÖR DET ELLE ?!?!?! :O
svar : NEEEE , jag fattar inte allt och jag har typ .. glömt att plugga , så jag får väl plugga i en halvtimme elr nått (Y) hihihi :)

och imon ska jag även till tandläkarn , och jag garvar ihjäl när jag är där för min tandläkare är en tjej och det låter som hon är i målbrottet HAHAHAHAHAAHA :))
och det kommer bli sheeetniiiice imon för jag typ 5 håltimmor (LL)

asså shiiiiit , vad jag INTE är trött :ooooooooooo
AARRGHGH (kör lite kingkong-style) ! ;)

iaf , ni som inte fattar min humor hatar svmpbob fyrkant. OHH, noo she did'nt ! *snap*


hhaha , söwtnöwt! :) ♥

btw jag kom precis på att jag skrev ett jättelamt inlägg ; grattis till mig , tar gärna emot applåder .. MEN APPLÅDERA DÅ !!! ...*klapp*klapp*
TACK , ÄLSKAR ER ALLA! ♥♥♥
                                          



                                                                                                                                          ~seeya'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0