♥ in your face bitch ♥


heeeeej allehopa !
har packat ner alla mina böcker nu .. tog 24 timmar .. ne ba skoja!
tog bara 23 ! :)

sitter vid (min brors) dator medan pappi säger upprepande att inte jobba med pengar &.. aa ngt var det :)
JAG SKRATTAR IHJÄL ! min pappi har en hålslagare och den är typ från 70-talet så den är , vad pappi kallar "seg" ,
aja , dricker te och äter sushi (Y) asroligt , det blir mer roligare om man kan använda ätpinnarna elle vafan dom kallas .

ska attackera min hund som sover .. mohahah . ne såå elak är jag inte (a)
assssåååå shiiiet , va jag inte har ngt att göra! :)

vet ni ??? min dator är klar och den andra är oxå det men ne , då måste mammie glömma att hämta dom -.-




hejdå *vinkar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0