♥ goodbye . you won't be missed ♥



hello , vid 6 elr nått så åkte jag & mammie och cassie till stan , och nej , jag är inte dödsjuk så jag kan faktiskt gå ut ! + jag behövde ta en 'nypa luft' hahaha , egentligen inte , jag trodde att jag skulle lix må bättre om jag gick ut men icke sa nicke . bara sämre ._. den iden kan jag lägga i careboxen
|_| <--- japp , precis där :)

heheh , iaf , köpte ett par skor från hm , sheeetsnygga (tycker jag iaf) men jag lägger upp bilder tomorrow , tomorrow , I'm leaving TOMORROW ! haha det är typ en låt från en musikal .. tror jag ???

me dont know :O

byebye sugar pie :)

btw , mammi och jag hade beställt kläder från hm typ i början av januari och vi fick dom nu , kanske inte precis i detta ögonblick men .. aja skitsamma , det var en t-shirt , en klänning (som jag trodde var ett linne -.-) :)
bilder imon .. eller just det .. jag har ju ingen dator :(
men om jag kan diskret låna en av mina bröders så kan jag lägga upp dom (yyyyyyy)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0