♥ put on a smile bitch , it's halloween ♥


heej , har nyss kommit hem från stan . vid 4 elr nått så gick jag på stan med felle o mia och vid halv 6 så åkte dom hem , jag skulle oxå åka hem men påväg till bussen så träffade jag jonte så vi gick på stan och så och efter en halvtimme så skulle han käka och jag orkade fan inte gå för jag har för små skor (-.-)

men innnan jag åkte hem så gick jag till pappas kiosk o köpte dricka :d
och jag ska se saw 3D snart. ska bara boka biljetter (a)
dock har jag ingen att gå med men jag tror cassie kan för det är vi LÖÖÖVE skräckfimer (Y)
elr ngn annan men ingen jag känner gillar skräckfimer och speciellt inte i 3D , haha :D

och jag fattar inte poblemet med strumpor som går lite över knät ?! måste ALLA ge mig bitchblickar , t.o.m killar stirrar på dom , vad e erat jävla problem ! ARRGH !! ._.

fick lite damp :/






                                                                                                                             ~seeya'


Kommentarer
Postat av: tilda

dem var fan as snygga ju! :o <3

2010-10-31 @ 12:24:42
URL: http://kavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0