♥ i dont sleep when the sun goes down ♥



hejj :) skolan var perfect ! utan en liten detalj , haha :D

och efter matten så ringde cassie mig och sa att hon hade glömt sin mobil i sitt skåp i skolan -.-
så vi hämtade den och gick hem o åt '^^) och nu ä jag ensam hemma och jag har kollat på 2 skräckfilmer och jag hade släckt ner allt och jag hörde typ ngt låta i trappe så jag kollade det och sen när jag gick ner och skulle sätta mig igen och kröp ngt vid mina fötter och jag typ hoppade till och skrek men såklart var det min hund ._. 

men efter ett tag så lät det igen i trappen och det hördes som ngn GICK däruppe och på filmen så hoppade det fram ngt i skärmen så jag fick värsta paniken så jag sprang upp och hade damp på lätena och sen gick jag ner och satte mig i soffan och hade damp tills filmen var slut :D
 
jag såg 'mirrors 2' , jag har ju redan sett ettan men det var olika saker i båda filmerna O.o
och sen såg jag 'splinter' , man såg att den va lite fejkad ibland men den va läbbig :D



så söta ee dom ! :D <3


                                                                                                                                        ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0