♥ tänk om du säger nej ? ♥


tjabba tjena hallo , jag har inte uppdaterat så mkt men jag har inte orkat av olika orsaker som ni inte är så intresserade av , tror jag . :)

jag har pyntat klart i mitt lilla hus , jag kanske ska lägga upp lite bilder så får ni se hur galna vi e i disney (y)
+ jag har skrivit en liten 'önskelista' som jag kallar vill ha -listan , bra namn , tack så mkt! :)
jag har skrivit några *host*många* saker ^^

aja , har inte varit så social idag för har inte känt mig toppen och för att toppa det så är det månda imon .. jippie .. *kollar ledsamt ner mot de tomma golvet* HAHA skoja ba , mitt rum e helt stökigt ! det e kläder överallt :)



                                                                                                                                              ~seeya'


Kommentarer
Postat av: tilda

sv; en jävla massa..

2010-12-06 @ 21:27:21
URL: http://kavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0