♥ never go , never left ♥


hej , dålig uppdatering , javet :)
igår så va jag på bio med felicia , hp va asbra (Y)
sen så sovde jag över hos henne ♥

och vet ni ? vi frågade 118 800 och upperbarligen så är jag kär jag robert pattison , hahah :D
först frågade jag åt felicia och hon va kär i johannes som e curator på ett museum O.o
och då messade hon åt mig och sen så spammade vi tilda (L)

och idag så fikade jag med cassie o mammie :)
och innan så satt jag i 1 mer än 1 timme  bara för mamma bad mig plocka sönder persilja -.-

+ i julklapp från felicia så fick jag en bok där det e en massa bilder på 'onda pingviner' som dränker svampbob i toan och dödar djur och människor , ni kanske inte fattar  men den e asrolig och så fick jag en burn eftersom hon  vet att I ♥ BURN (hehe) och jag dricker den faktiskt nu :d


                                                                                                                                         ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0