♥ mini heartattack ♥

heje , idag har jag bakat pepparkakor med felle o felicia , det blev inte s många eftersom jag o felle åt halva degen (a)
vi tog några bilder oxå men ja lägger upp dom senare . kanske :)

btw den här videon måste ni bara se ! felle visade den för mig och jag kunde inte sluta skratta :)
obs ni måste se HEEELA  filmen ! :D



+ vill bara säga GRATTIS till felle !! :D ♥♥
                                                                                                                                                 ~seeya'

Kommentarer
Postat av: felicia a

hahahahah, dom ee ju såå dåliga oxå, hahaha!

Jag älskar när han ramlar rakt på facet vid 01:33



HAHAHAH, jag skrattar som mest där !

2010-12-22 @ 22:40:13
URL: http://fillipinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0