♥ I just wanna have some fun ♥


hej  ,jag har DAMP !!!
jag tappade bort mina j*vla nycklar i skolan  .... o min jacka , väska o MOBIL låg där . :((((((((((((((((
och jag har franskaläxa som MÅSTE vara klar imon , vi skulle typ måla en bild och beskriva den men jag kn inte ett piss ...... + vi ska åka skridskor imon , så jag måste låna skridskor av ngn och få låna en hjälm från skolan ... jag kommer se ut som ett pucko . jag lovar . jag ser ALDRIG bra ut i hjälm , NEVER !!!!!!!

aja , ska ta nått att äta för jag e lite smått hungrig :D


                                                                                                                                 ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0